Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht met veelgestelde vragen. Als uw vraag er niet tussen zit of u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, neem dan contact met ons op: 0800 525 25 25.

Zijn er subsidies mogelijk bij het in dienst nemen van een werkzoekende?

Ja. Als u een werkzoekende in dienst neemt, zijn er diverse subsidies en premiekortingen mogelijk. Het gaat meestal om subsidies die u kunt aanvragen als u een werkzoekende met een uitkering aanneemt. Maar bij leerwerktrajecten is dit niet vereist. In het subsidiefilter op onze website krijgt u een overzicht van de mogelijkheden. Ga direct naar subsidies.

Welke gemeenten zijn vertegenwoordigd in het WSP?

De gemeenten [partner-gemeentes showlink=false] zijn vertegenwoordigd in het Werkgeversservicepunt Groot-Amsterdam.

Welke voordelen biedt een jobcoach?

De jobcoach begeleidt indien nodig uw werknemer op de werkvloer. Door intensieve begeleiding stimuleert de jobcoach de motivatie van uw werknemer. De jobcoach handelt preventief en oplossingsgericht door evaluatiegesprekken en strakke afspraken met werkgever en werknemer. Uw voordelen: gemotiveerd personeel, tijdwinst, kosteloze begeleiding en nazorg (maximaal 6 maanden).

Hoe lang duurt het voordat ik een geschikte kandidaat heb?

Het WSP doet geen precieze uitspraken over wanneer er een geschikte kandidaat wordt gevonden. De ene vacature wordt sneller opgevuld dan de andere, dit ligt geheel aan de beschikbare kandidaten en de vacature. Wel kunt u met het WSP een zoekperiode afspreken.

Zijn er kosten verbonden aan de diensten van het WSP?

De dienstverlening van het WSP is geheel kosteloos.

 

Hoe meld ik een vacature aan?

U kunt uw vacature hier aanmelden of bel 0800-5252525. Als u een vacature bij het WSP aanmeldt krijgt u een accountmanager toegewezen. De accountmanager neemt contact met u op om de vacature met u door te nemen en afspraken te maken.

 

Direct online uw vacature plaatsen

Een adviseur neemt contact met u op voor een adviesgesprek

Vacature plaatsen